7.3.-11.3. Normaalia ratsastusta, mentiin tasapuolisesti sekä kentällä, että maastossa. Olemme treenanneet edelleen siirtymisiä ja tempon vaihteluita eri askellajeissa. Nyt toistaiseksi ei olla otettu ohjelmaan uusia juttuja. Daamin kehitys on ollut niin nopeaa, että täytyy varoa ettei itse edetä liian nopeasti.
Tänään on tarkoitus tehdä vain kevyt maastolenkki ja huomenna onkin jo taas valmennus :)
Kommentit