Daami meni ihan nätisti. Mentiin siirtymisiä ja mentiin paljon ympyröitä. Myöskin lopuksi koitettiin paria estettäja niiden välillä kääntymistä. Meni hyvin.
Eilen Daamilla mentiin paria puomia ympyrällä. Pari kertaa yritti karkailla laukassa ympyrältä, mutta loppujen lopuksi meni hienosti.
Kommentit